保濕大碌竹

年尾去完台灣, 一心打算去買平過香港DD既Dr.Wu。記得好多人話Watson有開架, 就即刻衝去搵搵搵,點知係都搵唔到保濕個條line, 真係令人洩氣!!! 最後竟然比我行行下係康是美搵到!!!!係一支超大支既保濕精華!!! 冇錯! 我就係想要一支精華, 一來岩岩用晒, 另一方面我又懶, 趕起上黎齋搽精華都OK!!

然打呢篇野當然就係買左啦, 比個樣大家睇下先:


名係玻尿酸保濕精華液(Hydrating System - Intensive Hydrating Serum)。係唔係真係好大碌呢?!幾多錢?! 岩岩撞正特價, TWD2680一支, 為起港幣大約$640一支, 大支出(i mean expense, not size), 但係有成101ml咁大支呀!! 真係用到2010年都未用完呀!! 你睇張相我似唔似拎住支權杖?! 諗落有D似搞笑片個D巨型大針筒啊!!!


^大家咁會清楚D個比例~~^

事係未完架~~~

話買2支會送一樽原裝同系列Hydrating Gel!!!我就買硬架啦, 我見又送野, 當然係咁燒佢, 最後佢忍唔住買左!!! YEAH!!!!

事仲未完~~~




單個陣一人攬住一碌竹埋單好開心,又拎埋樽gel滿心歡喜之際.....呀sales嬸嬸向我地個購物袋好似驅鬼撒鹽式咁飛D sample落我地個紙袋度!!!!! 好多呀........請看下圖



白、保濕、防曬......同類型既野有D係一包包, 有D係樽仔, 又有D係有盒......試用裝都咁多造型?! 唔理啦~ 呢堆野係同我個friend share, 分左一半都仲係好多!! Oh!! 又有野擺入我個My Sample Box!!!

留言