隱式睫毛貼法

雖然咁夜番屋企. 但我仍會上下網, 偶然睇到QUEENIE CHAN既BLOG~ 佢今日教用新既方法去貼FAKE LASH~忍唔住就想試啦~效果好好, 好滿意~~~

平日我地貼假睫係本身睫毛既上面, 佢就教貼下面!!!對我來說,好處好多:
1) 本身睫毛向下插, 有假睫托底, 令佢冇咁下插
2) 貼完唔洗再畫眼線遮駁口
3) 向下望時唔會穿幫
4) 發現易貼得多~ 本身唔識貼假睫架~

雖然好處好多,但要注意係
1) 痴得太入, 膠水易會入眼
2) 痴得唔好, 會更易令眼晴唔舒服
3) 落妝會困難

本人覺得用此法, 有一個要點係QUEENIE冇講既, 就係D膠水同平日塗既位置要唔同。平日塗膠水位係下面, 而貼睫下的話, 膠水就要塗在假睫的上面啦~~

部電腦點都DETECT唔到我張卡, 岩岩影左既相都POST唔到出黎, 大家睇住QUEENIE個BLOG先~
http://hk.myblog.yahoo.com/tvb8queenie/article?mid=54139&suc=1

>>>>>2009年6月26日updated
終於upload到啦~


有毛
冇毛

================================

2009年8月30日
後記:好多人都學習甚至日日用隱式睫毛貼法啊!!!
我到而家仲係未能一次過痴一排,只係分開一撮撮。本身小妹都長毛又加埋懶啦~~所以我只係痴尾部~
真 係值得一試再試~不過建議要買洗眼水, 年中都唔知入左幾多MASCARA同膠水入眼~仲有卸妝油~ 洗出黎兜水不時都幾油架~一來本身眼油, 油到眼框都好多油 (以前有用吸油紙WHERE開對眼黎吸既習慣),二來入左好多卸妝油~ 至少一個星期一次啦~WEEKEND WASHING~

留言