室敗乃成功之母













室者, 室內也,非公開之事宜。室敗即開倉購物。YSL是小妹之所好,所以仆到去買矣。

平日好少去進行室敗之活動,見某天風和日麗,秋高氣爽,個mood又到就上了時代廣場45樓嘗試室敗。






打左個白鴿轉, 係咁意就敗了$700元。好抵啊!! 又係抵到嚎哭!!! 好彩小妹都係偶一而為之, 如果唔係我咁忍唔到手, 豈不死傷慘重, 國庫空虛耶?!


呢個SALES話係胭脂, 但係啡色我覺得可以用黎做shading。盒係用木做既, 質感好好。佢係可以做頸式架~不過邊個會掛成餅野係頸呢?大過塊豬牌WO~~貼心設計係頭一尾既details係可以拆出黎~我打算送比我好朋友做生日禮物。呢盒野只係$180咋!

睇番我之前有篇狂買粉餅下的測試, 我盒YSL係仲未郁既, 但因為想買定先所以再買左2個foundation cake番黎做替換。HEHEEHEHE~ 一個都係$90蚊JAR~
眼淚都嚎哭到乾左啦~~~

你看你看, 她們是多麼的PINK啊~~ $150三支, 一支也只係$60, 之前話想買, 點知開倉平成咁!!!有2支一番屋企已經比我呀姨要左!! 其實我都預左係買比佢, 咁pink既色係買比佢架~~我只係要左中間個支pale pink。個樽超靚!!


一大一細既Stella McCartney香水都只係$220!!!!個男sales仲sell我話呢隻玫瑰花味好香架~~我話"呢隻應該係牡丹花WO~~" 支野大大隻字寫住Peony, 你夠膽話係ROSE!? 你估好似長沙灣運動場其實係荔枝角咁cutie咩!~

已經完左啦(21-23OCT)~~

留言