初甲

小妹好少玩指甲, 近年先愛上深甲。你知啦, 番工搞咁多野會比人覺得唔踏實, 老闆又唔知點諗, 唔通到佢話:"其實我地要D員工衣著踏實D得架啦, 我地呢度唔係做SHOW" 咁咩?!

係一片平凡中, 就做少少唔覺眼既新意啦~ 相比好多女仔, 我係叫做"勁冇野囉"。


蔡依林甲油


無無聊亂點扮花紋 (真係用支掃點架JA~~) 用上面個3隻色玩下先~


見唔多OK WO真係, 好山寨個效果, 所以我第日去卓悅買左支波波棒, 再黎一次
再用上面個支"彩帶"藕色同埋"草莓牛奶", 如果真係食可能會肚瀉啦~


見次次都係拎住個樽既POSE好悶, 咁擺都唔錯呀~~ 其實我個身已經扭到盤骨移位啦~~~

留言